Začínáme s posilováním: Nejdůležitější je začít a vydržet!

Jak tedy začít?

Cesta k vypracovanému tělu je dlouhá, ale pokud se do toho pustíte, nebudete litovat. K vypracovanému tělu potřebujete i trochu snahy a pevnou psychiku. Ano, psychickou stránku, ne fyzickou. Jde o to, že na cvicích je nejdůležitější začít a vydržet. Nejlepší je začít s nějakou motivací, která vás bude hnát dopředu.
muž ve fitku

Najděte si parťáka!

Mnoho lidí si myslí, že cvičení je jednoduché. A víte co? Cvičení opravdu je jednoduché, avšak těžké jsou začátky. Pokud neumíte zvednout zadek, doporučuji najít si kamaráda, který vás donutí! Nezapomínejte, že cvičit chcete! Překonávejte se a ani se nenadějete, a budete vidět výsledky.

Nyní začneme s trochu praktičtější částí – nejdůležitější je strava!
pauza na kávu

Strava je základ!

Pamatujte si, pokud vydržíte držet svou dietu, vydržíte cvičit stále. Stravu je nutné rozvrhnout podle toho, zda chcete nabírat nebo shazovat. Není těžké dodržovat dietu, je těžké vzdát se tučných jídel a sladkých nápojů, které vám logicky moc neprospívají.

Pokud máte problém udržet svůj mlsný jazýček na uzdě, pomoci může i káva. Zde však pozor na správnou přípravu. Věděli jste, že tzv. turecká káva je nejhorší pro naše srdce a žaludek? Odborníci na přípravu kávy doporučují na základě testu kávovarů automatické kávovary. Díky nim je příprava kávy rychlá a snadno dosáhnete chuti kávy jako z kavárny.

Cvičení nebude bez potu

Cvičení se bude dělit na posilovací a shazovací dny. Přece nechcete jen shodit, ale i nějaké to kilo v podobě svalů nabrat. Budou se střídat po dnech. Po posilovacím dni lidský organismus potřebuje odpočinek, protože svaly se rozšiřují během spánku a odpočinku a nikoli během posilování. Proto když půjdete shazovat, tedy například běhat, budete prakticky odpočívat ale také pracovat, protože svaly se nacházejí pod vrstvami tuků, které je zapotřebí shodit.